Saturday 2 February 2013

IT WAS EMBARASSING

ASSALAMUALAIKUM

HOOOLLLLLLAAA. Hahaha mesti korang curious dengan tajuk aku tu kann ? HAHAHAA tadi kan masa pergi pasar, i saw a handsome guy. VERY handsome....with his leather jacket, his laptop bag, his shoes yg davoom. I think he is a student. N-E-R-D-Y student. HAHA! Masa tu nak beli apam balik, well dekat SABAH it was very hard to find the alike rasa tau. NOT very hard tapi memang takde! Ada pun different taste. NGEH. I was jalan2 cuci mata. Yelah, rindu pasar malam sini yg complete with clothes, barang dapur and foods! Then, masa tengah jalan tu, dia pun jalan dekat sebelah aku. Dia tengok aku, aku tengok dia. DIA pandang tempat lain. HAHAHA cittttt mesti dia cakap dalam hati "Eh kena cover macho." then aku tengok dia atas bawah haha then aku ketawa sorang-sorang dekat pasar malam tu mcm orang gila tahu! THEN mulalah aku cari Faz dengan Bella hahaha kbai. Tu je aku nak cerita hahahahaha. Ala lek lah, aku just pelik, mamat ni hensem tp kenapa mcm segan. Aku bukan nak ngorat pun. HAHAAAAAAAAAA. well. everybody doesnt perfect and nobody is perfect. ngehngeh

*did you noticed something? BLOG aku dah lawa kan? Cittt lawa lah gak kan -...- Aku dah cat sana dah repair semua. Penat aku tahu tk. Aku belajar mcm2 harini and...............its all about e-d-i-t-t-i-n-g velog. HAHA follow my TWIITAAAAAHHHHHH @sitinursyawana. K papai 

No comments: