Saturday 3 November 2012

Tired. :)

 A S S A L A M U A L A I K U M


Assalamualaikum. Hai guys ! What you guys were doing :) Hope you guys were doing fine :) korang tahu kan whats the meaning of tired ? YEAH TIRED! Tired = penat. Kepenatan yg saya lalui. Penat think of problems, penat fikir perkara yang remeh temeh, penat doing something yg takde faedah. But bukan penat tu. Tired that i meant is TIRED BEING TIRED. So today im wake up. Tinggalkan everything dekat belakang. Today dah takde rasa sentimental mcm post yg haritu. Taknaklah rasa penat dah. Nak rasa fresh pulak. Hehe. Today im blogging suka suka. Anyway thanks AINI kerana bagi kata-kata semangat dekat aku malam tadi after berBBM dengan dia. They know me more. people often judges something based on what they saw. bukan nak kaji dulu right before cakap benda yg semena-mena. Manusia ni semua sama bukan ikut tempat. Yang membezakan adalah 'HATI'. Thats what my mom told me. She said "friend is not everything. one day you gonna leave them. But having a friend, memang membahagiakan. Itu adalah kenangan yang you tak pernah akan lupakan" She always told me pengalaman dia berkawan. its quite exciting dengar cerita dia. Ada kawan yg gila2. Kawan yg suka mengusik. memang best .Im not perfect. So saya tak pandai sgt berkawan. But bila dah ada kawan baik, rasa syg tu hanya sy je yg tahu. AWAK, awak taktahu. Kan ? Yelah hati sy yg berkata-kata. Bukan hati awak. Hati awak, awak je tahu :D hehe. Semua yang sy buat, katakan, semua tu berkaitan dengan org di sekeliling saya. Saya nak buat ape, up to me. Siapa suruh buat saya, i bayar balik lah. So malas nak cerita lebih2. Kalau cerita pun bukan ada org faham kan ? Hihi okay lah !!! BAIIIIIIIIIIII :) assalamualaikum haha

#btw Tuesay i'll start working. So yang nampak saya tu Hai Hai lah dengan saya :) Only working for a month. So after a month tak nampak I tu I dah berhenti lah. Mak bagi sebab i said nak ada duit tambahan sendiri. Thanks ma !Lagi satu, saya tak izinkan orang yang sy taknak masuk ke dalam entry saya ini. THANKS
Wasalam.

No comments: